Font:
Reset

WYCIECZKA W BIESZCZADY

ARCHIWUM WYDARZEŃ » 2023  » WYCIECZKA W BIESZCZADY

W dniu 19. 06. 2023 podopieczni Środowiskowego Domu Samopomocy wyjechali na wycieczkę w Bieszczady.

O godzinie 8.00 wszyscy spakowali bagaże i wspólnie wsiedli do autokaru po czym wyruszyliśmy w podróż.

Po przyjeździe na miejsce noclegowe, do Ośrodka Wypoczynkowego Rancho w miejscowości Wołkowyja i rozdysponowaniu pokoi udaliśmy się na wspólny obiad.

Po krótkim odpoczynku grupa wraz z opiekunami udała się na spacer, zwiedzając najbliższą okolicę. Wieczorem po kolacji wszyscy bawili się na zorganizowanej zabawie w rytm ulubionej muzyki.

Drugiego dnia, po śniadaniu udaliśmy się autokarem do Polańczyka, skąd statkiem płynęliśmy Jeziorem Solina, podziwiając piękne, bieszczadzkie krajobrazy, nad zaporę. Następnie w czasie wolnym spacerowaliśmy oglądając piękno przyrody jak również można było udać się na krótki odpoczynek smakując kawę i lody. Podopieczni chętnie kupowali tam pamiątki.

Wieczorem wszyscy bawili się do późnych godzin wieczornych przy muzyce smakując pieczoną kiełbaskę na ognisku.

Ostatniego dnia wyjazdu spacerowaliśmy licznymi alejkami pięknego Parku Zdrojowego w Polańczyku oraz deptakiem w centrum miejscowości, skąd po po zjedzonym obiedzie wróciliśmy bezpiecznie do domu.

Powrót do miejsca docelowego był o godzinie 16.30.
Wszyscy zmęczeni jednak  uśmiechnięci i zadowoleni   wrócili do domów.