Font:
Reset

WYCIECZKA DO BARTKOWEJ

ARCHIWUM WYDARZEŃ » 2023  » WYCIECZKA DO BARTKOWEJ

W dniach 13-15.09.2023 mieliśmy przyjemność uczestniczyć w 3-dniowej wycieczce do Bartkowej.

W dniu 13.09.2023 o godzinie 8.00 wyruszyliśmy z Brzeska do Lusławic gdzie mieliśmy możliwość zwiedzić Europejskie Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego. Udaliśmy się do gabinetu Krzysztofa Pendereckiego gdzie usłyszeliśmy dużo ciekawostek, historii oraz mieliśmy możliwość obejrzenia prezentacji multimedialnej.  W następnej kolejności Pani przewodnik zabrała nas do ogrodu Krzysztofa Pendereckiego, gdzie opowiadała nam o jego zamiłowaniu do przyrody.

Po zakończeniu zwiedzania udaliśmy się do autokaru, który dowiózł nas do miejsca docelowego, którym był Dom Wczasowy „Stalownik” w Bartkowej. Po rozpakowaniu bagaży udaliśmy się na obiad. Po krótkim odpoczynku grupa wraz z opiekunami udała się na spacer, zwiedzając najbliższą okolicę. Wieczorem po kolacji wszyscy bawili się na zorganizowanej zabawie w rytm ulubionej muzyki.

Drugiego dnia, po śniadaniu udaliśmy się statkiem do Rożnowa, podczas rejsu mogliśmy podziwiać piękne krajobrazy. Następnie w czasie wolnym spacerowaliśmy oglądając piękno przyrody jak również można było udać się na krótki odpoczynek smakując kawę i lody. Podopieczni chętnie kupowali tam pamiątki. Do ośrodka wróciliśmy również statkiem gdzie czekał już na nas pyszny obiad, po którym na terenie ośrodka zorganizowaliśmy zajęcia rekreacyjne. Wieczorem wszyscy spotkaliśmy się przy grilu po którym uczestniczyliśmy w zabawie tanecznej.

Ostatniego dnia po śniadaniu  odwiedziliśmy Bobrowisko pod Starym Sączem. Bobrowisko jest idealnym miejscem na spacer i na opowieści o naturze. W tak malowniczym miejscu mieliśmy również okazję usłyszeć krótki wykład o historii oraz warunkach bytowych bobrów- który to przygotował jeden z naszych terapeutów- Pan Grzegorz Ducinowski.

Po tak interesującym spacerze udaliśmy się na wspólny obiad do restauracji „Pawilon” w Brzesku, który był ostatnim punktem wycieczki. Po którym wszyscy bezpiecznie mogli powrócić do swoich domów w pełni usatysfakcjonowani i szczęśliwi, był to cudowny czas spędzony w gronie przyjaciół.