Font:
Reset

WYCIECZKA NAD MORZE - DŹWIRZYNO

ARCHIWUM WYDARZEŃ » 2019 » WYCIECZKA NAD MORZE - DŹWIRZYNO

W dniach od 10-ego czerwca do 14-ego 2019 r. odbyła się wycieczka do miejscowości Dźwirzyno położonej nad morzem.

Po dotarciu na miejsce zostaliśmy zakwaterowani w ośrodku „Gród Piastów”, następnie mieliśmy czas wolny podczas, którego zapoznaliśmy się z obiektem i terenami do niego przynależącymi. Po obiedzie wszyscy udaliśmy się na plażę, a po kolacji miło spędziliśmy czas nad jeziorem, Resko Przymorskie, gdzie podziwialiśmy dzikie kaczki oraz zacumowane żaglówki, skutery wodne. Wieczorem większość uczestników wycieczki udała się na plażę, by podziwiać zachód słońca.

W następny dzień wykorzystaliśmy na plażowanie, kąpiele słoneczne oraz spacery brzegiem morza.

W środę po śniadaniu udaliśmy się do Kołobrzegu, zwiedzaliśmy meleksami, w których podczas wycieczki lektor w bardzo ciekawy sposób opowiadał o mijanych w wolnym tempie obiektach, a następnie mieliśmy czas wolny, który wykorzystaliśmy na spacer po molo i zakup pamiątek. Po powrocie odbyła się biesiada przy grilu i muzyce.

W czwartek w godzinach dopołudniowych zwiedzaliśmy Dźwirzyno, chętni kupowali sobie pamiątki, wysyłali kartki z pozdrowieniami do bliskich, mile spędziliśmy czas w restauracji przy kawie i lodach, a także smacznej morskiej rybce. Wieczorem została zorganizowana po raz drugi dyskoteka podczas, której bawiliśmy w rytmach ulubionej muzyki.

Ostani dzien wycieczki spędziliśmy na plażowaniu, korzystając z ostatnich chwil pięknej bryzy morskiej. Po spakowaniu bagażu i kolacji udaliśmy się w drogę powrotną.

Wszyscy uczestnicy wycieczki wrócili zadowoleni i wypoczęci.