Font:
Reset

WYCIECZKA DO NIEDZICY

ARCHIWUM WYDARZEŃ » 2021 » WYCIECZKA DO NIEDZICY

W dniach 13-15.09.2021 r. odbyła się wycieczka do Niedzicy. Po przybyciu i zakwaterowaniu w ośrodku wypoczynkowym „Micherda” zjedliśmy obiad, a następnie mieśmy czas wolny na odpoczynek, spacer po okolicy.

W godzinach wieczornych w ramach kolacji spędziliśmy wspólnie czas przy grillu, a później tańczyliśmy przy muzyce. Wszyscy dobrze się bawili. Zmęczeni ale szczęśliwi udaliśmy się na nocny odpoczynek.

Drugiego dnia po smacznym śniadaniu autokarem udaliśmy się na wycieczkę do Szczawnicy, gdzie spacerowaliśmy deptakiem, podziwialiśmy górskie krajobrazy oraz uzdrowiskowe miasteczko. Był też przeznaczony czas na zakup pamiątek. Następnie autokarem przedostaliśmy się w okolicę wąwozu Homole, gdzie zwiedzaliśmy jedną z najbardziej przyrodniczych atrakcji Pienińskiego Parku Narodowego. Po powrocie i zjedzeniu obiadu mieliśmy czas wolny, który część uczestników wykorzystała na spacer i zwiedzaniu Niedzicy. W godzinach wieczornych po kolacji uczestniczyliśmy w dyskotece.

Ostatniego dnia wyjazdu udaliśmy się na rejs statkiem po Jeziorze Czorsztyńskim, w trakcie którego oglądaliśmy ruiny zamku w Czorsztynie. Później spacerowaliśmy wzdłuż zapory, która uznawana jest za punkt widokowy okolicy. Po obiedzie udaliśmy się w podróż powrotną do domu.