Font:
Reset

Wycieczka nad morze - Łazy

ARCHIWUM WYDARZEŃ » 2017 » Wycieczka nad morze - Łazy

W dniach 05-09.06.2017r. odbyła się wycieczka do miejscowości Łazy położonej nad morzem. Po przybyciu zostaliśmy zakwaterowani w ośrodku "Fala1", następnie mieliśmy czas wolny, który większość z nas przeznaczyła na spacer i wypoczynek nad morzem. Następnego dnia po zjedzeniu śniadania wszyscy udaliśmy się na plażę, gdzie zażywaliśmy kąpieli słonecznych a co odważniejsi kąpieli w morzu. Wieczorem bawiliśmy się przy muzyce disco znajdującej się w ośrodku tawernie. W środę udaliśmy się na wycieczkę do Darłowa gdzie zwiedziliśmy miejscowy zamek a następnie udaliśmy się na rejs statkiem po morzu a wieczorem znów tańczyliśmy w rytmach disco. Następny dzień spędziliśmy również  wylegując na plaży a wieczorem było spotkanie integracyjne na którym można było zjeść potrawy z grilla, między innymi największą atrakcją była dla uczestników pieczona świnia. Piątek to ostatni dzień naszego pobytu nad morzem, który spędziliśmy na plaży zażywając ostatnich kąpieli słonecznych i z wielkim żalem po kolacji udaliśmy się z podróż powrotną do Brzeska.